twitterfacebookgoogledribbblepinterestmyspacetumblrvimeoyoutubebehancegithubflickrforrstrssmail
קבל עדכונים
קבל מאיתנו עדכונים על ידיעות בנושאים שמעניינים אותל ישירות למייל לפרטים נוספים

חד פעמי בסיטונאות – לרכוש בזול ובאיכות גבוהה

חד פעמי בסיטונאות – לרכוש בזול ובאיכות גבוהה

ארגונים גדולים, חברות קייטרינג, אולמות וגני אירועים – כל אלה נחשבים למשתמשים "כבדים" של כלים חד פעמיים שמחליפים בשנים האחרונות את כלי הקרמיקה והפורצלן הקלאסיים. הסיבה לכך ברורה – במקום להשקיע ברכישת כלים יקרים, שטיפתם והכשרתם מחדש, ניתן לרכוש סט כלים חד פעמי בסיטונאות, ליהנות ממחירים נמוכים ולחסוך לא מעט בעלויות. כיום לעומת העבר גם האיכות הרבה יותר מוצלחת, ומייד גם תבינו מדוע.

מדוע כדאי לרכוש סט כלים חד פעמי בסיטונאות?

ההיגיון פשוט – ככל שתרכשו כמות גדולה יותר של כלים חד פעמיים, כך החברות השונות יספקו לכם את הכלים במחירים נמוכים משמעותית פר יחידה. מעבר לזאת, החברות המובילות בתחום יספקו לכם הרבה יותר מכלים סטנדרטיים במחירים המצחיקים הללו. כך למשל, במקום צלחות הגשה פשוטות תוכלו ליהנות כיום מסירות הגשה, צלוחיות לקינוחים ומרקים, כוסות בגדלים שונים, מגשים בכל הגדלים, קונוסים לצ'יפס ומאכלים מטוגנים נוספים וכלים מגוונים לטייק-אווי. גם מבחינת הסכו"ם האפשרות של רכישת סט חד פעמי בסיטונאות בהחלט מגוונת בימינו וכוללת לא רק מזלג, כף, כפית וסכין סטנדרטיים אלא גם את האפשרות לבחור בהם בגדלים ובעיצובים שונים.

כיצד כל זה מתאפשר?

כל העיצובים האיכותיים הללו מתאפשרים בזכות שחקן חדש שהגיע לתחום הכלים החד פעמיים, ואנחנו מדברים על העץ על שלל סוגיו המרובים (במבוק, קנה סוכר ודקל). רכישה של סט חד פעמי בסיטונאות על טהרת העץ תבטיח לכם יתרונות רבים לעומת כלי הפלסטיק הישנים, מה שיאפשר לכם להשתדרג בהגשה איכותית, מעוצבת וירוקה הרבה יותר. מקור העצים הוא מפסולת תעשייתית כאשר גזרי הנסורת נטחנים, מורטבים ונכבשים מחדש לכדי יצירת כלים חד פעמיים מעוצבים להפליא. חלק מהכלים הללו אף מאפשרים הגשת מאכלים חמים בתוכם כמו מרקים או בשרים צלויים היישר מהבר בי קיו, אחרים אף עמידים בטמפ' של יותר מ- 200 מעלות כך שניתן לאפות בהם, וקיימת גם האפשרות להשתמש בהם בצורה של קונוס להגשת מאכלים נוטפי שמן (צ'יפס, שניצלים, מוקפצים ואחרים) בסגנון תרבות דוכני הרחוב אך מבלי שהעץ יתפורר או יעביר שמן דרכו. כמו כן מדובר בכלים מתכלים וירוקים לחלוטין אשר מתפרקים בקלות, ועל כן אינם מרעילים את הסביבה כמו כלי הפלסטיק הידועים לשמצה.

ומה בעניין המחיר?

ובכן, במידה ותשכילו לרכוש את כלי העץ החד פעמיים בצורה סיטונאית, הרי שתזכו בכל היתרונות הללו במחירים זהים לחלוטין לכלי הפלסטיק, ולעיתים אף זולים יותר!!! מעבר לזאת, כאשר רוכשים סט חד פעמי בסיטונאות דרך חברות גדולות, הרי שניתן ליהנות לא רק ממחירים נמוכים אלא גם משירותים נוספים כגון הטבעת הלוגו של החברה, העסק או הארגון על גבי כל הכלים, ובכך לזכות בהתאמה אישית מושלמת. מומלץ בהחלט!

פורסם על ידיadmin

נשמח לשמוע כמה מילים

דילוג לתוכן