twitterfacebookgoogledribbblepinterestmyspacetumblrvimeoyoutubebehancegithubflickrforrstrssmail
קבל עדכונים
קבל מאיתנו עדכונים על ידיעות בנושאים שמעניינים אותל ישירות למייל לפרטים נוספים

איך נערכים לפינוי משרד?

  • מאמרים בקטגוריה: 22nd מאי 2016
  • על ידי:
איך נערכים לפינוי משרד?

משרדים רבים עמוסים בחפצים רבים ומיותרים, המאוחסנים בחדרים או פזורים בסביבת העבודה של העובדים. עם הזמן, חפצים אלו מצטברים ותופסים נפח. ברוב המקרים, הם נותרים במקומם ללא הפרעה, שכן עובדים חוששים להשליך חפצים, מפחד שתופנה אליהם אצבע מאשימה, במידה וחפץ כלשהוא יעלם. לרוב, מי שמחליט מה יישאר ומה לא הוא הבעלים – שתמיד עסוק. אך לעיתים, אין מנוס מלפנות את המשרד.

באילו מצבים יש צורך לפנות משרד?

 כשעומדים לעבור למשרד חדש ומעוניינים להיפטר מציוד ומריהוט ישן, לטובת חדש.

כשיש לפנות תכולת משרד – במקרה של פשיטת רגל.
כשעוברים למשרד, אשר גדוש ועמוס בחפצים של דיריו הקודם. לפני שעוברים למשרד החדש, חייבים לפנות את תכולתו.

כשרוצים להשמיש חדרים נוספים במשרד הנוכחי, שכרגע משמשים לאחסון ציוד מיותר.

מה ההבדל בין פינוי דירה לפינוי משרד?

במרבית המקרים, פינוי דירה מתבצע כשדיירי הדירה עוברים לבית אבות – או לעולם טוב יותר. הם מותירים אחריהם דירה גדושה בחפצים ישנים, חלקם שבורים ובלתי תקינים (כמו מכשירי חשמל מקולקלים). לעיתים מדובר בדירות שבעליהם היו אגרנים כפייתיים ואספו כמויות אדירות של פסולת. עם עזיבתם את הדירה, יש להשמיש אותה לקראת מכירה/השכרה לדיירים חדשים.

בהשוואה לפינוי דירות, פינוי משרדים הוא תהליך קל ומהיר יותר – גם מהפן הרגשי. אין סנטימנטים כלפי החפצים ואין צורך להתמודד עם סרבן-אגרן-כפייתי, שמתקשה להיפטר מתכולת הדירה. לרוב מדובר במחשבים מיושנים, מסכי מחשב מגושמים, רהיטים שבורים וכו'.

מה חשוב לוודא עם חברת פינוי משרדים, לפני תחילת העבודה?

• שמירת מסמכים – יתכן שבתהליך הפינוי יימצאו מסמכים חשובים. חברת הפינוי צריכה לשמור את כל המסמכים שנמצאו ולהגישם לבעלים בצורה מסודרת.

• עמידה בלו"ז – בכל יום שבו הפינוי יתעכב יתר על המידה – תפסידו כסף. במקרה הטוב – קצב העבודה יואט משמעותית ובמקרה הפחות טוב – המשרד יושבת לחלוטין. אנו ממליצים לחייב את חברת הפינוי לחתום על הסכם מחייב, שכולל הטלת קנסות במקרה של עיכוב.

כדי לחסוך לעצמכם קנסות מיותרים מהעירייה, וודאו כי חברת הפינוי תעביר את כל הפסולת לאתרי אשפה מורשים – ולא תשליך אותה ברחוב.

טיפים שימושיים לקראת פינוי המשרד

אנו ממליצים לעבור על כל החפצים במשרד, להכין רשימה ולהחליט מה יישמר, מה יימסר למחזור (כתרומה לנזקקים) ומה יושלך לאשפה.

במידה ויש לכם חפצים במצב מצוין שאינכם מעוניינים בהם, תוכלו לערוך מו"מ עם חברת הפינוי ולבקש הנחה.

אנו ממליצים לנצל את ההזדמנות של מעבר למשרד חדש (או סגירת המשרד הנוכחי), כדי לערוך סדר ולהיפטר מחפצים שאין בהם צורך ושרק תופסים מקום.

מומלץ לבצע את הפינוי בזמנים שבהם המשרד אינו פעיל.

זכרו כי המפתח לפינוי משרד יעיל הוא תכנון מוקפד של לו"ז, כאשר יש לקחת בחשבון את כל השלבים בתהליך, כלומר, פעולות נלוות – כמו ניקיון וצביעה.

פורסם על ידיadmin

דילוג לתוכן