twitterfacebookgoogledribbblepinterestmyspacetumblrvimeoyoutubebehancegithubflickrforrstrssmail
קבל עדכונים
קבל מאיתנו עדכונים על ידיעות בנושאים שמעניינים אותל ישירות למייל לפרטים נוספים

תוכנה לניהול עסק קטן – מדוע זה כל כך חשוב?

  • מאמרים בקטגוריה: 19th אוגוסט 2017
  • על ידי:
תוכנה לניהול עסק קטן – מדוע זה כל כך חשוב?

עסקים קטנים נמצאים בתחרות אדירה אל מול עסקים גדולים מאותו התחום, ובהתאם לזאת חייבים להציג ערך מוסף כלשהו שימנע את הישארותם מאחור. אחד הערכים המוספים שהם יכולים להציע ללקוח הוא שירות אישי ומהיר, ולשם כך יש צורך להשתמש בכל האמצעים שניתן. אחד האמצעים היותר יעילים לשם השגת המטרה הוא רכישה של תוכנת ניהול לעסק. כיצד תוכנה לניהול עסק קטן תוכל לעזור לכם? הישארו עימנו.

קשר טוב יותר עם הלקוחות

כאמור, לקוחות מתקשרים עם עסקים קטנים רק משום היחס האישי שהם אמורים לקבל דרכם, אחרת יפנו לארגונים גדולים וידועים הרבה יותר. תוכנת ניהול איכותית היא בדיוק האמצעי שישאיר אתכם בתחרות, ואף תעניק לכם יתרון משמעותי לפחות בתחום השירות. תוכנה לניהול עסק קטן שתותאם בדיוק לצרכיכם תאפשר לעובדיכם להתנהל בצורה טובה יותר אל מול הלקוחות, וזאת באמצעות ממשק ה- CRM (ניהול קשרי לקוחות) שימצא בה בתור ברירת מחדל. מערכת שכזאת כוללת את כל נתוני הלקוחות כך שבעת מתן השירות הפעולה "תזרום" הרבה יותר טוב ולא יהיה צורך לנווט בין קלסרים, תיקיות מחשב וקבצים שונים. בלחיצת כפתור כל הנתונים עבור לקוח מסויים יעלו על הצג (פרטים אישיים, רכישות והתקשרויות קודמות וכו') וכל לקוח יקבל שירות מהיר ואישי בהתאם לנתוניו ומצב פנייתו העדכני. תמצאו לנו לקוח שיסכים לוותר על שירות שכזה לטובת המתנות בלי נסבלות כפי שמאופיין בעסקים גדולים יותר.

מעבר לזאת, אם תשכילו לרכוש תוכנה לניהול עסק קטן מסוג מתקדם הרי שהיא תכלול בדרך כלל גם מערכת דיוור אוטומאטית. מבחינתכם הדבר אומר שתוכלו לשלוח הודעות לנמענים ספציפיים על פי קריטריונים נדרשים, כאשר ההודעות יישאו את שמם וינוסחו בנימה אישית. בלחיצת כפתור תוכלו לשלוף נתונים על פי פילוח ספציפי ולצ'פר לקוחות ותיקים, להציע מבצע מפתה ללקוחות שמזמן לא ביצעו רכישה ועוד.

להיות תמיד מסונכרנים עם העסק

זה שמדובר בעסק קטן מבחינת כוח האדם, ממש לא אומר שלא תוכלו להעניק שירות מצויין 24 שעות ביממה. כל שיש לעשות זה להקפיד על רכישה של תוכנת ניהול אשר מאפשרת גישה אליה מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט, דרך אתר התוכנה או באמצעות אפליקציות שפותחו במיוחד לכל מערכת ספציפית. כמובן שיש להקפיד מראש על בחירה בתוכנה שמסוגלת להסתנכרן עם כל מערכות העסק הנדרשות, כך ששום נציג לא יהיה תלוי בעובדים אחרים. תוכנה לניהול עסק קטן מסוג כזה תאפשר לנציג לבדוק במיידי את מלאי המחסן ואף להפיק חשבוניות וקבלות ולסרוק כרטיסי אשראי. בקיצור, כל מה שצריך בשביל להעניק שירותי אישי ומהיר כפי שמתחייב מעסק קטן שלכם.

פורסם על ידיadmin

דילוג לתוכן