twitterfacebookgoogledribbblepinterestmyspacetumblrvimeoyoutubebehancegithubflickrforrstrssmail
קבל עדכונים
קבל מאיתנו עדכונים על ידיעות בנושאים שמעניינים אותל ישירות למייל לפרטים נוספים

מערכת follow up לניהול קשרי לקוחות – מדוע היא כל כך עדיפה?

  • מאמרים בקטגוריה: 22nd אפריל 2016
  • על ידי:
מערכת follow up לניהול קשרי לקוחות – מדוע היא כל כך עדיפה?

מערכות CRM לניהול קשרי לקוחות נועדו לתמוך במחלקות השירות והשיווק ולהפוך כל ארגון למכונה משומנת היטב עם פוטנציאל אדיר להתקדמות. בשוק בישראל ניתן למצוא היום מגוון רחב של מערכות שכאלו, ומאחר והטיפול בלקוחות מהווה את לב ליבו של כל עסק שרוצה להצליח, הרי שאין שום מקום לטעויות ועליכם לרכוש אך ורק מערכת שהעבודה עימה הוכחה מעבר לכל צל של ספק. ובכן, הרשו לנו להציג בפניכם את מערכת ה- follow up על שלל יתרונותיה. מערכת זו כבר הוטמעה באלפי ארגונים בישראל, וכעת הגיע הזמן לשדרוג משמעותי גם אצלכם.

follow up – לניהול מושכל ויעיל של מערך השירות

הצורך בניהול לקוחות איכותי ברור לכל בעל עסק, שכיום כבר מבין שזה לא באמת משנה עד כמה המוצר או השירות שהוא מציע איכותי, אם אין ביכולתו לספק מענה מהיר ויעיל לכל לקוח. על זה בדיוק המפתחים של follow up חשבו במהלך שנות הפיתוח, ועל כן מדובר במערכת חדשנית שמסוגלת לספק את כל מה שצריך בשביל ניהול מערך שירות מקצועי להפליא. ראשית כל, מדובר בממשק קל ונוח לתפעול שמציע יכולת עבודה שוטפת והטמעה קלה בקרב העובדים בצורה מהירה. כל נתוני הלקוחות מוצגים בתצוגה נוחה וקלה לניווט, כך שתהליכי הניהול של תיקי הלקוחות הופכים להרבה יותר יעילים ומושכלים. כל הנתונים מוצגים על פי פילוח מדוייק כאשר ניתן לציין בכל תיק האם מדובר בלקוח עסקי, פרטי, מזדמן או קבוע, לקוח מועדף או "בעייתי" וכו'. מעבר לזאת, במידה והלקוח פונה לבית העסק, הרי שניתן לשמור את כל מהלך השיחה בתיק הלקוח, לציין שאלות ובעיות שעלו ולבצע מעקבים אחר ההתקדמות והפתרונות שניתנו. מבחינת נותני השירות מדובר בדרך יעילה לשרת ולהתנהל, הלקוחות מקבלים שירות מקצועי ויוצא דופן וגם המנהלים יכולים לשלוט במתרחש בצורה מושכלת, להפיק דוחות, לנטר אחר כשלים או עומסים מסויימים אצל צוותי העבודה וכו'.

תמיכה מלאה במערך השיווק

כל ארגון יוצא מעת לעת עם קמפיינים שיווקיים שונים ברחבי הרשת שנועדו למשוך לקוחות פוטנציאליים. אותם לקוחות שיוצרים בסופו של דבר קשר עם בית העסק מכונים לידים, ויש לנהל את אינספור הפניות שמתקבלות מהם באופן מושכל על מנת לא לפספס שום לקוח בדרך. ובכן, בוודאי תשמחו לדעת כי מערכת ה- follow up מסוגלת לטפל באופן מושלם גם במישור הזה. המערכת למעשה מסוגלת לשבץ באופן אוטומטי את פרטי הלידים בתיקי לקוח וקבצי אקסל לבחירתכם, ואף לשלוח תגובה מהירה ללקוחות הפוטנציאליים באמצעות המייל או SMS. הקליטה האוטומטית של הלידים מונעת בזבוז של שעות עבודה רבות על הקלדה ועבודה ידנית, ומאפשרת לנטר בזמן אמת את תגובת רחשי הלקוחות בעולם המקוון לקמפיינים השיווקיים שלכם ולהגיב תוך כדי באמצעות שינויים נדרשים, אם יש צורך בהם.

עוד חשוב לדעת כי ניתן לעבוד עם מערכת ה- follow up באמצעות האינטרנט ללא שום צורך בהתקנה במחשבים מסויימים. ניתן להשתמש בה גם מסמארטפונים מכל מקום ובכל זמן באמצעות הזדהות פשוטה. כפי שניתן להבין יכולת ההטמעה של המערכת בארגון פשוטה ומהירה, ואין ספק כי מדובר בפתרון CRM שיעזור גם לכם להפוך לסיפור הצלחה.

פורסם על ידיadmin

דילוג לתוכן